Service og support

Vår tekniske avdeling består av dedikerte medarbeidere, som gir full service og support i henhold til hva som defineres i driftsavtalen.

Uavhengig av hvor i landet dere holder til, kan vi tilby driftsavtale med responstid, noe som gir trygghet for nødvendig oppetid. Ønskes ekstra høy grad av oppetid, kan vi inkludere en full backup-løsning i driftsavtalen.
Det betyr at denne kan overta merkingen frem til vår servicetekniker er på plass.

Vi kan på forespørsel også utføre tekniske oppdrag som ikke er omfattet av driftsavtalen.

Kontaktinfo

Kameleon sin servicetelefon er 41 53 53 00. Her vil du alltid få svar. Når du ringer vår servicetelefon får du følgende valg:

  1. Gjelder bestillinger, salg og administrasjon
  2. Gjelder maskiner og hardware
  3. Gjelder software

Vårt supportteam sitter klare for å svare på dine henvendelser alle hverdager fra 08:00 til 16:00. Utenom denne tiden har vi vakttelefon som er samme nummer.

Du kan også bruke e-post: support@kameleongruppen.no